TIEDOTE: 26.3.2020 Koronavirusepidemian vaikutuksesta

Koronavirusepidemia vaikuttaa tällä hetkellä toimintaamme seuraavasti:

ASUMISYKSIKÖT

VARMISTAAKSEMME ASUKKAIDEMME JA HENKILÖKUNTAMME TURVALLISUUDEN PYYDÄMME VÄLTTÄMÄÄN KAIKKIA VIERAILUJA KAIKISSA ASUMISYKSIKÖISSÄMME

Asukkaistamme suuri osa kuuluu koronaviruksen (Covid-19) riskiryhmään ja tärkein keino suojautua virukselta on ylimääräisten kontaktien välttäminen. Pyydämme teitä näin auttamaan meitä suojaamaan asukkaitamme ja työntekijöitämme!

Voitte olla yhteydessä asumisyksiköiden vastaaviin ohjaajiin lisätietoja varten.

Mariannakoti: Anne-Mari Lindroth p. 040-14985009

Taipaletalo: Mervi Koivunen p. 050-3131823

Tellervokoti: Marjukka Friman-Reinikka p. 040-4807435

KLUBITALOJEN TOIMINTA

Itä- Uudenmaan sosiaalipsykiatrisen yhdistyksen ylläpitämät Porvoon Klubitalo ja Loviisan Klubitalo sulkevat ovensa jäseniltä väliaikaisesti kahdeksi viikoksi 16- 29.3. 2020. Syynä on Suomen pahentunut koronavirusepidemia.

Väliaikainen sulku on varotoimi, sillä moni jäsenistä kuuluu riskiryhmään.

Jäsenillä on mahdollisuus olla yhteydessä henkilökuntaan puhelimitse virka- aikaan (Porvoon Klubitalo 040- 1366277 & 040- 1366276, Loviisan Klubitalo 040-5318567 & 040- 5318568).

Pyrimme aktiivisesti pitämään jäseniin yhteyttä sekä kehittämään keinoja etäyhteyksiin. Vaikka emme pääsekään kokoontumaan Klubitalolle, ketään ei jätetä yksin. Tiedotamme tilanteen kulusta ja arvioimme sulkua uudelleen 30.3.2020.

Lisätiedot:

Ulla-Maija Järvikukka, Porvoon ja Loviisan Klubitalojen johtaja, p. 0400-420 504

Päivitämme omaa toimintaamme koskevia ohjeistuksia ja muutoksia niihin tilanteen kehittyessä ja yleisten ohjeistusten mukaan

TUKIASUMINEN

Tukiasumisen piirissä oleville asukkaiden kotikäynnit korvataan mahdollisuuksien mukaan puhelinkontakteilla tai käyntejä sovitaan esim. kävelylle yhdessä asukkaan kanssa. Näin lähikontakti on vältettävissä. Kukaan ei jää yksin ja pidämme tiiviisti yhteyttä kaikkiin tukiasumisen piirissä oleviin asiakkaisiimme.

Lisätietoja:

Päivi Nousiainen